top of page

Mindent a jótállásról

Fogyasztóvédelmi képzés indul a CP Contact Kft. szervezésében. Siklósi Máté, a cég vezető tanácsadója több évtizedes oktatási tapasztalatait gyűjtötte csokorba, amikor fejébe vette, hogy mindösszesen pár órás képzésen tudja hatékonyan megtanítani a résztvevőkkel, hogy mi a különbség és a hasonlóság a jótállás és a szavatosság között, és azt is, hogy miért nem használjuk helyesen a "garancia" szót.

A képzés célja, hogy kiskereskedők, kiskereskedelmi cégek ügyfélszolgálatosai, eladói, vezetői lássák át, hogy mikor mit tehetnek egy vevői reklamációval.

A képzéseket A CP Contact Kft székhelyén tartják, a weboldalon jelzett helyszínen.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Még nincsenek címkék.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page